A chimica di a mitigazione H2S. Capitalizemu 3 proprietà impurtanti di a molécula H2S durante u prucessu di mitigazione H2S.
L'H2S hè un gasu acidicu è salverà parechje ammine à l'idrosulfuru d'aminium. A reazione hè però riversibile è forma a basa di una unità di riciclamentu di amine; u sali esse dissociatu torna à H2S è amina libera da u calore. Stu prucessu elimina ancu CO2 postu chì hè ancu un gasu acidicu.
H2S hè un agente riducente è cusì pò esse facilmente oxidatu. U statu di valenza di sulphur hè -2 in H2S è pò esse oxidatu à 0, sulphur elementale (per esempiu, nitrite di sodium alkaline o perossu di l'idrogenu) o +6, sulphate by chlorine dioxide, hypohalites etc.
H2S hè un nucleophile putente per via di l'atomu di sulphur chì hè una basa di Lewis suave. L'elettroni sò in a cunchiglia di l'elettroni 3, più luntanu da u nucleu, più mobile è facilmente spustatu. Un esempiu perfettu di questu hè u fattu chì H2O hè un liquidu cù un puntu di ebollizione di 100 C, mentri H2S, una molécula più pisanti, hè un gasu cù u puntu di ebollizione -60 C. A pruprietà di basa di Lewis dura di l'atomu d'ossigenu forma l'idrogenu assai forte. ligami, più chè H2S, da quì l'enorme differenza di puntu di ebollizione. U potenziale nucleofilu di l'atomu di sulphur hè utilizatu in a reazione cù triazina, formaldeide è liberatori hemiformal o formaldehyde, acrolein è glioxal.
Tempu di Postu: Aug-30-2022