Per implementà l'"Opinioni nantu à u rinfurzamentu cumpletu di a produzzione di sicurezza di sustanzi chimichi periculosi" emessi da l'Uffiziu Generale di u Cumitatu Centrale CPC è l'Uffiziu Generale di u Statu, rinfurzà a gestione è u cuntrollu di i risichi di produzzione di sicurezza in l'imprese chimiche fine, è Prevene in modu efficace l'accidenti maiò, u Standard Naziunale "Fine Chemical Industry" urganizatu da u Ministeru di Gestione d'Emergenza hè statu formulatu Specificazione di Valutazione di Rischiu di Sicurezza di Risposta (GB / T 42300-2022) hè stata recentemente liberata è implementata.
Attualmente, a produzzione chimica fina hè principalmente reazzioni intermittenti o semi-intermittenti. E materie prime, prudutti intermedi è varietà di prudutti è prucessi sò cumplessi è diversi. U prucessu di reazzione hè accumpagnatu da una grande quantità di liberazione di calore, chì hà u risicu di perde u cuntrollu facilmente, chì porta à incendi, splusioni è accidenti avvelenamentu. mutivu principale. Facendu a valutazione di u risicu di sicurezza di e reazioni chimiche fini, u livellu di risicu di u prucessu di reazione hè determinatu, misure efficaci di cuntrollu di risicu sò aduttate, è u disignu di sicurezza hè realizatu in cunfurmità cù e raccomandazioni di a valutazione di risichi di sicurezza di reazione, u livellu d'automatizazione. u cuntrollu hè migliuratu, u livellu di sicurità intrinseca hè migliuratu, è e cundizioni di funziunamentu sicuru sò clarificate. Hè di grande impurtanza per assicurà a pruduzzione sicura di chimichi fini.
E "Specificazioni per a Valutazione di Rischi di Sicurezza di Reazioni Chimiche Fini" hè basatu annantu à l'assorbimentu di l'esperienza pratica avanzata in u sviluppu di l'industria chimica fina in casa è à l'esteru, è eleva l'"Opinioni guida per rinfurzà a Valutazione di Rischi di Sicurezza di Reazioni Chimiche Fine". " à un standard naziunale. U standard clarifica u scopu di l'applicazione, l'uggetti di valutazione chjave, è stipula i requisiti per a valutazione di u risicu di sicurezza di e reazioni chimiche fini, e cundizioni di basa per a valutazione, i metudi di prova è di acquisizione di dati, è i requisiti di rapportu di valutazione. U standard hà u scopu di percepisce, valutà è prevene è cuntrullà i risichi, è stabilisce un sistema standard di valutazione quantitativa per i livelli di periculu di u prucessu di reazione. Basatu nantu à diversi periculi di prucessu di reazione, prupone ancu aspetti pertinenti cum'è u disignu di ottimisazione di u prucessu, l'isolamentu regiunale è l'operazioni di sicurezza di u persunale. Suggerimenti nantu à e misure di prevenzione è di cuntrollu di risichi di sicurità. L'implementazione di stu standard prumove in modu efficace l'imprese di chimica fine per rinfurzà a so valutazione di risichi per a sicurezza è sustene a prevenzione è u cuntrollu di i risichi di sicurezza maiò in i chimichi fini.
Tempu di post: Jul-05-2024